Forum Forum 41 BDH "ORL╩TA" Strona G│ˇwna Forum 41 BDH "ORL╩TA"
www.41bdh.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Od 7 miesiecy dorabiam sobie ciezka praca fizyczna na budowi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 41 BDH "ORL╩TA" Strona G│ˇwna -> Zbiˇrki Dru┐yny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
WIELKI SACHEM IPAWA



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 696
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Sob 21:55, 05 Kwi 2014    Temat postu: Od 7 miesiecy dorabiam sobie ciezka praca fizyczna na budowi

?
[link widoczny dla zalogowanych]
i zamiast spać, to ja po nocy forum czytam. ajszaxpodajcie mi adres dobrej kosmetyczki w opolu bo wybieram sie do ambasady urody ale nie wiem czy słusznie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] p?kid=78 )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzieciaki wyjezdzaja na wyciexzk─Ö szkolna to mamusia mo┼╝e pog┼éodowa─ç.Pozdrawiam.Kto do┼éancza sie do mnie???????? [link widoczny dla zalogowanych] a mi si─Ö w┼éa┼Ťnie podgrzewacz bardzo przyda┼é, w┼éa┼Ťciwie to sobie bez niego nie wyobra┼╝a┼éam ┼╝ycia...
Przede mn─ů jest tydzie┼ä praktyki w ┼╗abce, a potem kurs i kolejny tydzie┼ä praktyki, a potem ju┼╝ praca u ...siebie??? http://youtube.com/watch?v=23lfNaPKKT4 Ja ju┼╝ sobie nie wyobra┼╝am przeprowadzki. Pozdrawiam dotyczy to na przyk┼éad poszczenia raz w tygodniu, postu wielkanocnego u schy┼éku zimy czy postu maryjnego w sierpniu. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam to samo lewa r─Öka mnie dr─Ötwieje w nocy ostatnio chwilami piecze szyja ┼╝yj─Ö z tym ju┼╝ jaki┼Ť czas i wiem ┼╝e to od kr─Ögos┼éupa i Ostatnio szwagier podpowiedzia┼é pi─ç sok pomidorowy w nim jest potas jaki┼Ť czas mia┼éem spok├│j ale dzisiaj o ju┼╝ si─Ö wystraczy┼éem po trzech godzinach snu zdr─Ötwia┼éa r─Öka lewa jak si─Ö obudzi┼éem opu┼Ťci┼éem j─ů w d├│┼é i przesz┼éo ale w g├│rnej cz─Ö┼Ťci plec├│w czuj─Ö ci─Ö┼╝ar.By─ç mo┼╝e ┼╝e by┼éo to spowodowane nie tylko przyczynami kt├│re tu wymienili┼Ťcie ale mechanicznym uciskiem .Po┼éo┼╝y┼éem si─Ö w podkolan├│wkach by─ç mo┼╝e ┼╝e ten ucisk pog┼é─Öbi┼é dolegliwo┼Ťci.Ponadto mo┼╝e by─ç spowodowane s┼éabym kr─ů┼╝eniem spowodowanym przez mia┼╝d┼╝yce i tu wskazany by┼éby polocard Siostra jest piel─Ögniark─ů i bierze go ale bez lekarza nie radzi┼ébym bra─ç .D┼éugie siedzenie przy komputerze te┼╝ mo┼╝e wp┼éywa─ç na te dolegliwo┼Ťci Ja siedz─Ö codziennie po kilka godzin. a mi si─Ö kolczyki w paznokciach nie podobaj─ů..uwa┼╝am ┼╝e to g┼éupie (bez obrazy)..a kolczyki w p─Öpku s─ů fajne..ale jak b─Öd─Ö w ci─ů┼╝y to od razu wyjm─Ö jak si─Ö dowiem ┼╝eby dziurka si─Ö zd─ů┼╝y┼éa zagoi─ç ale tylko dlatego ze moja ginekolog nie zorientowala sie ze bralam przez 3 lata tabletki antykoncep i nie powiedziala ze musze przerwac po roku i zrobic badania. wlasnie mi dentysta zalecil piaskowanie. Trzymajcie kciuki za mnie a ja za was W nas jest si┼éa i damy rade :/ widze efekty brzuch jest bardziej plaski a pod skora widac juz miesinie, choc jeszcze nie tak dokladnie jak bym sobie tego zyczyla, no coz, przede mna jeszcze 24dni
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam Salon HAIR COIF W CZY┼╗YNACH !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam d┼éu┼╝sze w┼éosy. akurat dzisiaj mam dwadzie┼Ťcia siedem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

...Ale si─Ö nie poddam!!! [link widoczny dla zalogowanych] Witam dziewczyny !!
Moja Mala np. Regine ! Jest bardzo konkretny a przy okazji sympatyczny. hihihhiihhhih tez sie zachwyca smakiem - ma ten smak nie przez pare sekund ( jak my ) lecz przez caly czas lizania i tez tym nie pluje wiec dlaczego ja mam wypluwac skoro i tak mi smakuje. [link widoczny dla zalogowanych]
chodzi ci o poronienienie ? Ca┼éuje wszytskie kochaniutkie i pozdrawiam!! Ratunku, porad┼║cie co┼Ť, b┼éagam, bo mam dosy─ç ju┼╝ p┼éaczu co prysznic to wyskakuje 4244 pozycje. Dziewczyny odebra┼éam bete 57.8 zrobilam test i s─ů 2 kreski jestem taka szcz─Ö┼Ťliwa Ja mialam od zeszlego roku od pazdziernika dwie dekoloryzacje. 25.10.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest tylko jeden feler, norprolac sporo kosztuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
potrzebny ci m├│zg...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] p?kid=78 )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tymrazem jestem z wami moje mi┼ée [link widoczny dla zalogowanych] nigdy nie pochwala┼éem dzia┼éa┼ä ko┼Ťcio┼éa - wi─Öc dlaczego takie argumenty wysuwasz ?
Prosz─Ö aplikowa─ç g┼é─Öbiej, bo inaczej ca┼éa zawarto┼Ť─ç wyp┼éynie (tak by┼éo u mnie pierwszego dnia). kuqn -gor─ůca woda nie jest dobrym pomys┼éem poniewa┼╝ takie moczenie mimo i┼╝ oczyszcza ran─Ö i daje chwilow─ů ulg─Ö to niestety rozmi─Ökcza i os┼éabia paznokie─ç. Tylko do 22.10.2011 stylizacja paznokci -30% chcesz wr├│ci─ç do szko┼éy po wyj─Öciu szw├│w;nie wiem,jakie Ci za┼éo┼╝─ů.Ja mia┼éam szew ┼Ťr├│dsk├│rny ni─çmi rozpuszczalnymi,cz─Ö┼Ťciowo wyj─Öli,reszta wch┼éania si─Ö...powoli.Mog─ů by─ç klamerki lub szew ni─çmi do usuni─Öcia.R├│┼╝norodno┼Ť─ç.Zobaczysz,Olala,ju┼╝ ok. jak ostygn─ů pokroi─ç je w platry do┼Ť─ç grube (5 mm mniej wi─Öcej) [link widoczny dla zalogowanych]
zachowuje si─Ö jak znachorka patrzy i widzi wyimaginowan─ů chorob─Ö bez badania...dlatego wol─Ö pokona─ç te 25km a mie─ç zaufanie do dr. Mimo ┼╝e od jakiego┼Ť miesi─ůca nie widzia┼éam paj─ůka w mieszkaniu, teraz si─Ö rozgl─ůdam po ┼Ťcianach.... [link widoczny dla zalogowanych] e-robcie-tego/ Zrobi─ç duzo i podsma┼╝y─ç potem, bo takie s─ů najlepsze!!! Zastosuj─Ö si─Ö do Twoich wskaz├│wek. Z obydwu stron paznokcia w du┼╝ym palcu u stopy wysza ziarnina. Ahhh!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

og├│lnie ze snem nie mam wiekszych problem├│w, chociaz budze sie dos─ç wcze┼Ťnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
to nie przyspieszy porodu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiele moich kole┼╝anek urodzi┼éo w szpitalu i by┼éy bardzo zadowolone z opieki [link widoczny dla zalogowanych] odpekana msza ┼Ťwi─Öta w niedziele...
Bo to jaka┼Ť plaga si─Ö robi. Dla mnie Wlochy to moj jakgdyby drugi dom. No w┼éasnie czekam na opinie kogos kto mial piaskowanie juz sporo czasu temu, i aby napisal co aktualnie dzieje sie z zebami po uplywie dluzszego okresu czasu? ciao ragazze Jest ich kilkadziesiat, wiec powinnas sobie cos wybrac. [link widoczny dla zalogowanych]
nie no za moment pekne ze smiechu! nie wydaje mi sie zeby te lekarstwa by┼éy takie tanie ... Je┼Ťli paznokie─ç ma tendencj─Ö do wrastania to ani wycinanie ani zrywanie nie pomog─ů. i palic fajki? Witam !! k─ůcik nosa, bruzdy nosowo-wargowe. Pani Basia Marczak idealnie dobiera fryzur─Ö, podaje w┼éasne propozycje, ale ich nie narzuca klientce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
WIELKI SACHEM IPAWA



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 696
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Sob 21:56, 05 Kwi 2014    Temat postu: Zyczy

:
[link widoczny dla zalogowanych]
ale trzeba sie wybrac do dobrej kosmetyczki ktora jest po kilku szkoleniach...pozdro
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a Ty oliOliwia trzymaj si─Ö dzielnie [link widoczny dla zalogowanych] ale tu cisza
Ja te┼╝ p─Öka┼éam ale posz┼éam do studia tatua┼╝u i zrobili mi to bez znieczulenia ale naprawd─Ö mnie nic nie bola┼éo. Ratunkuu!!! Bo w 12 tc juz pasozyt przechodzi przez ┼éo┼╝ysko, a w 16 do m├│zgu dziecka . a co wy myslicie ze sie tyle nie da zjesc???ja jak mam napady obzrarstwa to potrafie naraz zjesc wszystko co amm w lodowce ostatnio zjadlam pudelko ptasiego mleczka,popilam mlekiem zageszczonym w tubce,2 3 bity,2 poetka smazonej kielbasy,wielka fure spaghetti i kawalek pizzy na serio Mam kumpla kt├│ry potrafi przez cztery godziny i gdybym mia┼é wymagaj─ůc─ů partnerk─Ö, to postawi┼ébym mu butelk─Ö w├│dki i wys┼éa┼ébym swoj─ů niewy┼╝yt─ů kobit─Ö do niego, a on zrobi┼éby swoje i wszyscy byliby zadowoleni. [link widoczny dla zalogowanych]
Ciocia Julii! Regine 5.Boys Like Girls - Thunder Dasz rade na pewno ja dzis dzien 4 jest spoko takze i ty dasz rade mi zupka jeszcze nie zbrzydla ale to moze dlatego ze wyszla mi calkiem smaczna warzywa sa miekkie lecz nie rozgotowane pozatym ja ta zupe jem MEGA ostr─ů i jakos tak ┼éatwo mi wchodzi w razie jakichkolwiek watpliwo┼Ťci pisz mi┼éej nocy dziewczyny i do jutra Tak┼╝e sama ju┼╝ nie wiem czy lepiej tanio czy drogo bo rezultaty prawie takie same. Popatrz sobie na modelki - sa bialutkie. Jedynym powodem ewentualnego wyjazdu jest ON - moja druga po┼é├│wka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale co przeszłam w tym temacie to moje
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja nadal wierz─Ö ┼╝e potrafi─Ö sama z tego wyj┼Ť─ç... Do odmlodzenia nie wiem jak z cen─ů takich zabieg├│w laserem neodymowo - yagowym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

juto mam wiecz├│r panie┼äski mojej serdecznej przyjaci├│┼éki jest w ci─ů┼╝y i mam problem ! [link widoczny dla zalogowanych] Nic lepszego ju┼╝ dzisiaj nie wymy┼Ťl─Ö.
niektore z nich koncza sie tez stazem. Dzi─Öki za gratulacje! NEVER! dzi─Ökuje [link widoczny dla zalogowanych] Nie kalkuluje si─Ö niszczy─ç sobie r─ůk [link widoczny dla zalogowanych]
Moim zdaniem w Polsce starzenie (ze wzgledu na tryb Widz─Ö ┼╝e zesz┼éa┼Ť z tarasu Tez jechalam do manchesteru i to byla jedna z gorszych podrozy zycia! planuje jaknajdluzsza,ale jak bedzie nie wiem .ile planujesz sie glodowac? w biodrach masz zapene 80cm, a w biu┼Ťcie 100cm ile was ta dekoloryzacja kosztowa┼éa i gdzie j─ů robi┼éy┼Ťcie? Ogolnie brzucszek mam mniejszy i twarz szcuplejsza na wadze jeszce nie stalam odkad spozywam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Skład mojej jest troszeczkę inny
[link widoczny dla zalogowanych]
po za ym ta rodzina chyba wie, ze nie mowisz po fr????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no nie wiem, macie jakas rade na to ?? [link widoczny dla zalogowanych] jak mam talerz to przynajmniej po┼éowa talerza do jakie┼Ť sur├│wki itp.
I czy ka┼╝e robi─ç jakie┼Ť dodatkowe badania je┼Ťli przysz┼éo si─Ö po tabletki??? Ja nadal wierz─Ö ┼╝e potrafi─Ö sama z tego wyj┼Ť─ç... Witam Dziewczyny!!!!1 Wiec jesli dziasla bardzo krwawia to warto sobie zrobic zdjecie wszystkich zebow bo paradontoze inaczje jak przez zdjecie sie nie wykryje. [link widoczny dla zalogowanych] _build_30_ml_do_tipsy_najlepszy_sprawdz.html [link widoczny dla zalogowanych]
Kwas mo┼╝e jest kosztowny - ale bardziej przewidywalny. po┼║niej po ca┼éej,zawsze bior─Ö je na noc tu┼╝ przed samym za┼Ťni─Öciem, na pocz─ůtku te┼╝ by┼éo mi rano niedobrze, ale nie w takim stopniu ┼╝ebym nie mog┼éa normalnie funkcjonowa─ç, teraz ju┼╝ si─Ö do tego przyzwyczai┼éam i nie jest mi ju┼╝ nie dobrze, cho─ç cz─Östo chce mi si─Ö spa─ç, to pewnei przez to ┼╝e bromergon obni┼╝a ci┼Ťnienie. Poza tym nie za dobrze si─Ö z tym kolorem czuj─Ö. B─Öde zdawa┼éa relacje i czekam na wasze dalsze spostrze┼╝nia i sukcesy Fajnie,ze jeste┼Ťcie A Ty anulka majac dziecko nie pracujesz, prawda? jakiej firmy jest to ubranie i gdzie kuiione! Czesc dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wymogłam skierowanie do poradni diabetologicznej i teraz jej chyba głupio.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja dopoki sie nie zastanawialam realnie nad tym ze to juz na zawsze to bylo ok, ale ostatnio jak to do mnie dociera , to ze bede tu zyc ..i ze moje dzieci beda stad ...i ze ja pewnie sie zmienie, bo przeciez bede sie musiala przyzwyczaic i pogodzic z tym wszystkim co mi nie pasuje tutaj / czego mi brakuje z polski , to wpadam w dolki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzi─Öki kaki 21 , tylko w┼éasnie mam w─ůtpliwosci co do tego czarnego, moze bedzie zbyt powaznie? [link widoczny dla zalogowanych] Z┼éa praca jelit i w─ůtroby jest powodem 90% chor├│b, w tym mi─Ödzy innymi:
jak dotykam polikiem scianki zeba to taki sztywny boje sie ze sie polamal w sordku czy cos, czy to norma i sie jeszcze dotruwa i puki kanałow nie opracuje to tak bedzie ? nie ma takiego terminu w medycynie ''usuwanie blizn '' jest korekta ale nie usuwanie ! Napraede jest tyle rzeczy ktore sa ciekawe.Np bretharianizm. zero efektu - szkoda kasy jak dla mnie Pozdraiwam i zapraszam do mojego Prywatnego Gabinetu... [link widoczny dla zalogowanych]
trzymam kciuki za was! Ja chc─Ö rozwodu ko┼Ťcielnego czyli jak kto woli uniewa┼╝nienia tego ma┼é┼╝e┼ästwa.Czy to od razu idzie si─Ö do kurii czy najpierw do proboszcza? mowicie o efektach...a le jakie o sa efekty???? Witam mam pytanko do was drogie kobietki , jaki mam stosowac zel na tipsy ? W przypadku wysokiego Igg wa┼╝na jest nie tylko jego warto┼Ť─ç bezwzgledna ale jej te┼╝ zmiana w czasie. Kiedys mialam problemy z jelitami bardzo dlugi czas i ktoregos dnia dowiedzialam sie na temat bialego pieczywa i zwiazanych z nim tego typu problemow jakie wystepowaly u mnie.Zmienilam na razowe i od tamtej pory jest bez zarzutu.O problemach zapomnialam. Ja o swojej resekcji dowiedzia┼éam si─Ö przypadkiem po zrobieniu zdj─Öcia RTG z─Öba przed leczeniem kana┼éowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
WIELKI SACHEM IPAWA



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 696
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Sob 21:57, 05 Kwi 2014    Temat postu: 5.

Usunieto mi oba platy, dwa ogromne guzy - (wczesniej któras z Was napisała ze zimne guzki to rakowe - nver !
[link widoczny dla zalogowanych]
z klasyka jest najprosciej, naljatwiej jak stoisz przed szafa i myslisz ze znow nie masz co na siebie wlzoyc,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ze swojego nie ma┼éego do┼Ťwiadczenia wiem ┼╝e aquarobic to jest tylko wyrzucanie pieni─Ödzy, owszem dla os├│b po 60 jest to wskazane ale osoby m┼éodsze to tylko p┼éywanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Neutral. [link widoczny dla zalogowanych] hej
Aa mianowicie ├│w lekarz powiedzial ze mam ma┼éa nadzerke i lekki stan zapalny(?) czy cos takiego... Zreszt─ů, jesli Tobie to b─Ödzie odpowiada─ç, nie pytaj nikogo i zr├│b jak uwa┼╝asz. polecam ┼Ťrodek Substral na Paj─ůki, spryskujmy futryn─Ö okienn─ů lub miejsce, w kt├│rym si─Ö pojawiaj─ů nasi wielono┼╝ni go┼Ťcie Ale mam problem. I ma krzywo przebite.Wiec uwazam ┼╝e najleprza poza to na stoj─ůco. [link widoczny dla zalogowanych]
Potem pierszy dzie┼ä troch─Ö bole─ç b─Ödzie, ale nie a┼╝ tak baardzo. i ta cebula.czy moze byc zwyk┼éa taka z zapasow zimowych bez szczypiorku?? Jakie s─ů moje wra┼╝enia ? Witam, Mieszkam we W┼éoszech Od 10 lat, przyjecha┼éam bez znajomo┼Ťci j─Özyka, pracowa┼éam na najgorszych stanowiskach jak sprz─ůtanie, opieka nad starszymi lud┼║mi,bywa┼éo beznadziejnie i bardzo bardzo ci─Ö┼╝ko. drugim razem jakos stopniowo w nim grzeba┼éam po kapieli bo byl wtedy miekki i mniej bolalo i wkoncu go sobie jakos obcielam... o takiej marce jak kadus nigdy nie slyszalam ale za to o schwrzkopf bc nasluchalam sie samych dobrych rzeczy dzieki za opinie dziewczyny!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam wszystkie kręciołi
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma ┼éadne, ma i ┼Ťrednio udane na koncie. Hej Tolek!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ktora mam dostac za jakies 4 dni... [link widoczny dla zalogowanych] Moja bulimia jest chyba na tle nerwowym , bo nie chudn─Ö gdy wymiotuj─Ö - wprost przeciwnie.
1. wi─Ökszo┼Ť─ç. Wci─ů┼╝ to powtarza┼éam. A chcialam dorobic troche do studiow. no, ale trafiaj─ů si─Ö takie panny, kt├│re na widok tematu o wyd┼éu┼╝aniu n├│g po prostu si─Ö ┼Ťlini─ů z podniecenia, bo przecie┼╝ fajnie mie─ç d┼éugie nogi. [link widoczny dla zalogowanych]
Hej Martyszia. Jestem ciekawa jak wam dalej idzie, ile juz schud┼éy┼Ťcie i jak sie czujecie. A kiedy┼Ť to nawet wody nie dali, nie to co teraz. po prostu nie zrobili... moj nic nie ha┼éasuje jest ciuchute┼äki czesc laski!!! Pozdrawiam goraco!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Makijaz do zdj─Öc musi by─ç mocniejszy.Dlatego najlepszym rozwiazaniem jest zrobiebienie zdjec nie w dniu slubu.To sa dwa r├│zne makijaze
[link widoczny dla zalogowanych]
I tym sposobem mozna nawet przyty─ç - jak si─Ö wcina na meridii
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oferta aktualna dzi┼Ť i jutro w Warszawie 135 z┼é zamiast 450 z┼é za fotoodm┼éadzanie twarzy i szyi w Centro di Bellezza [link widoczny dla zalogowanych] ibellezza-warszawa/343604 [link widoczny dla zalogowanych] Czy kt├│ras z was mog┼éaby polecic jakie┼Ť sprawdzone miejsce w Katowicach?
Wiecie co jest najgorsze,┼╝e m├│j facet nie podejmuje tego tamatu a ja nie wiem jak mam zacz─ů─ç bo pomy┼Ťli,┼╝e jestem niecierpliwa!chcia┼éabym z kim┼Ť pogada─ç kto ma taki sam problem bo trzyma─ç to w sobie to jest ci─Ö┼╝ko ja choc sama zajmuje sie wizazem na codzien dlugo zastanawialam sie czy pomalowac sie sama czy poprosic ktoras z kolezanek wizazytek... B├│l jest normlny zw┼éaszcza na pocz─ůtku!! g┼éowa do g├│ry! OLEJEKE BRZOWZOWY ? [link widoczny dla zalogowanych]
czy te nogi dzi┼Ť mog┼éyby zachwyci─ç kogokolwiek? Moim zdaniem s─ů niepraktyczne i niewygodne. heh ;] poprosi┼éa o jak─ů┼Ť miednic─Ö, bo czuje, ┼╝e zwymiotuje a pielegniarka jej taka ma┼é─ů nereczk─Ö podstawi┼éa. ) Ma krzywo usta zrobione- pernamentny makijaz , a brwi jak wiedzma wytatuowane. obok tak ale do wody nie ;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednakze w wiekszosci przypadkow piersi nabrzmiewaja.
[link widoczny dla zalogowanych]
bo jestem bardzo ciekawa jak to wyglada. Zdecydowanie z Patrickiem Swayze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzi─Ökuj─Ö z g├│ry. [link widoczny dla zalogowanych] Nie warto pyta─ç ludzi na forum (ani nigdzie indziej) bo jak powiedzieli wy┼╝ej - co z tego co Ci tu napisz─ů (i tak co druga osoba, powie, ┼╝e┼Ť t┼éusta ┼Ťwinia bo wtedy czuj─ů si─Ö tacy dowarto┼Ťciowani ) Najwa┼╝niejsze, ┼╝eby┼Ť Ty patrz─ůc w lustro nie musia┼éa odwraca─ç wzroku
Chyba nie o kalorie chodzi teraz zrobie znow 4 dni, ale ogranicze sie do tego co napisano na stronie o glodowce, chleb razowy, warzywa itp.. ...Clothe me my┼Ťla┼éam o jakim┼Ť zabiegu laserowym ale obawiam si─Ö czy mi by to nie zaszkodzi┼éo;/ bo np. nie uda┼é sie w 100 procentach, ale dr. Nie ryzykujzas┼éabni─Ö─ç: [link widoczny dla zalogowanych]
a co do hiv to jaka m─ůdra dziewczyna kocha sie z nieznajomym bez zabezpieczenia (prezerwatywy) ?? Moje wygl─ůdaja ┼Ťwietnie. My┼Ťl─Ö, ┼╝e na razie miesnie zaczynaj─ů pracowa─ç i lekki ┼Ťlad szczuplenia ju┼╝ widz─Ö. karola666 te┼╝ si─Ö zastanawiam nad t─ů szczepionk─ů, ale nie wiem ju┼╝ sama czy te dodatkowe szczepionki maj─ů sens, moja bliska kole┼╝anka zaszczepi┼éa na rotawirusy i jej ma┼éa i tak zachorowa┼éa na tego wirusa bo jej brak przyni├│s┼é ze szko┼éy. Przede wszystkim byli doinformowani na temat mozliwosci i warunkow zatrudniamia Polakow i nie potraktowali mnie jak uchodzca z jakiejs afrykanskiej wioski. Mo┼╝e teraz???? Prosze bardzo o pomoc w wyborze odpowiedniegu kursu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
WIELKI SACHEM IPAWA



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 696
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Sob 21:59, 05 Kwi 2014    Temat postu: Dziewczyny, co my┼Ťlicie o tych artyku┼éach:

pierwszy raz od kilku lat nie mog─Ö doczeka─ç si─Ö wakacji pla┼╝y i bikini...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio mia┼éam tak du┼╝y stres w pracy ┼╝e moje problemy si─Ö nasili┼éy, szczeg├│lnie nerwowo┼Ť─ç i napady l─Ökowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cicha kacik Adasia bardzo ladny chlopak ma swoj kawalek ,,placu zabaw,,.I kozystaj z propozycji meza i jedzcie gdzies sami,kazdemu nalezy sie odrobina odpoczynku od dzieci. [link widoczny dla zalogowanych] Zas rankiem - ,gdy jej to proponowa┼éem to ona m├│wi Nie, bo tobie po tym chce sie spa─ç, a ty musisz i┼Ť─ç szybko do pracy ( sama chodzi┼éa na 9 po porannej kawie nad dzdzisiejsza gazetk─ů)
Sprubuje zapomniec ze da┼éam d**y ...ehhh, znow kaszle przez ten cholerny sluz, strasznie mnie ciagnie w strone kuchni i apteczki:/ tam sa wszystkie moje przeczyszczacze ,niewiem co robic BO┼╗E niewiem ;( A moze Kosciol Katolicki w imie wiary nie wymordowal ludzi w zimnej wojnie??? To bardzo pilne! To prawda??????????? czy na d┼éugie (za ┼éopatki) ┼Ťrednio g─Öste czarne w┼éosy z odrostami ok.5 cm wystarczy 1szt tego Zmywacza koloru? [link widoczny dla zalogowanych]
KROK 2 pozdrawiam, Magda chche cie u┼Ťwiaodmi─ç jaka ja mialem sytacjie , mialem korekcji blizn przeprowadzona tak smao cienka kreska mi zosta┼éa byly efekty piekne podobaly mi sie nawet urzywalem opatrunkow slimstip kotre niepomog┼éy ;/ po miesiacu czasu wszytski blizny sie rozesz┼éy i w miesjcu ich pojawi┼éa sie per┼éowa ┼Ťliska sk├│ra ehh jak ja jej niecierpie... Ma mia┼éam 33 ng/ml ,ale s┼éysza┼éam o normach dla staraj─ůcych si─Ö nie wi─Öcej ni┼╝ 20 ng/ml .Wida─ç tych teorii jest troszki wi─Öcej ┼Üledz─Ö topik od pocz─ůtki i musz─Ö przyzna─ç ┼╝e p├│ki grono by┼éo sta┼ée to by┼é spok├│j nawet jak by┼éy jakie┼Ť obawy. Dziwne bo ja od kiilku lat uprawiam fitness, chodze na si┼éownie i zawodowo tancze i tez mam umi─Ö┼Ťnione cia┼éo.....ale sorry.....nie mam wylewaj─ůcego sie t┼éuszczu zza spodni ani monstrualnych rozmiar├│w ud jak ma ona!!!! Nale┼╝y natomiast pami─Öta─ç ┼╝e plemniki mog┼éy tam si─Ö dosta─ç z wcze┼Ťniejszego wytrysku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja 24 lipca zaczynam 3 dni├│wk─Ö w CO w Wawie
[link widoczny dla zalogowanych]
W ko┼äcu Ty jeszcze ro┼Ťniesz. lornetka>>> bardzo cie przepraszam, nie doczytalam do konca tematu topiku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wyobrazcie sobe, ze ja mam torbiel 6,7x6,4 i nie urzadzam histerii i nie pisze \'o boze! [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam
Toksoplazmoza IgG Witajcie...!! By─ç mo┼╝e to jest powodem Twoich problem├│w. Bylam tam raz, wlasnie u dr. Makijaz do zdj─Öc musi by─ç mocniejszy.Dlatego najlepszym rozwiazaniem jest zrobiebienie zdjec nie w dniu slubu.To sa dwa r├│zne makijaze [link widoczny dla zalogowanych]
- spacer z dzieckiem codziennie A wi─Öc mieszka┼éam sobie na takiej prowincji gdzie by┼é jeden sklepik i pustota w nim,wi─Öc raz w tygodniu wyrusza┼éam na wi─Öksze zakupy do miasta. rodzynki,sliwki.figi.daktyle(w malych ilosciach bo sa bardzo slodkie) migdaly ,orzechy roznego rodzaju.Nie wlozylam z ta zminae zadnego wysilku ,to samo sie dzieje bez jakiegokolwiek zmuszania sie.Same wiecie dziewczyny bo juz macie u siebie taka reakcje Niestety rondelka niet bo Pan od umowy juz nie pracuje i nikt mi nie moze pom├│c, albo nie chce. okr─ůg┼ée Musz─Ö powiedzie─ç, ┼╝e poslka wersja jest strasznie nudna. moze ktos mi dopomoze!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez byłam na tej zupce, najpierw w wakacje jjadłam przez tydz i schudłam 4kg ale nic nie ćwiczyłam ale gybym choc biegala tto napewno byloby wiecej, i 6 tyg temu tez zrobilam sobie kuracje i spadło 3kg bez zadnego wysilku tylko ze do konca tym razem nie przestrzegalam zalecen ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co┼Ť nie otwiera si─Ö ta stronka...Spr├│buj wklei─ç j─ů jeszcze raz, albo napisz jakie to tworzywo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rosati 168 czy 172 cm w zrostu??????? [link widoczny dla zalogowanych] Hello!!!
Pozdr!!! http://www.youtube.com/watch?v=vdB-8eLEW8g Ja nie stosowa┼éem ┼╝adnych klamer ani nie by┼éem u chirurga tylko da┼éem czas naturze i same wyros┼éy do takiego stanu jak przed wyci─Öciem paznokcia, nie stosowa┼éem ┼╝adnych lek├│w bo nie mia┼éem czasu na pieszczenie si─Ö nad sob─ů. po pierwszej wizycie u berendowicza by┼éam zadowolona, ale chyba trzecia z kolei okaza┼éa sie straaaszna. Kazda kobieta w odpowiednim makijazu moze stac sie PIEKNA? [link widoczny dla zalogowanych]
CH─śTNIE POZNAM INNE 30-TKI.MIESZKAM NIEDALEKO WROC┼üAWIA.JESTEM M─śZATKA-SAMOTNA M─ś┼╗ATKA, CZASEM TAK BYWA DLATEGO CH─śTNIE POGADAM. prawda, ┼╝e jeden to w─Öglowodan prosty a drugi z┼éo┼╝ony ale r├│┼╝nica dla organizmu polega tylko na szybko┼Ťci trawienia i wch┼éaniania przez organizm. Ja pomin─Ö fakt, ┼╝e celuloza obecna w jab┼éku (konkretnie w sk├│rce) i skrobia obecna w ziemniaku to polisacharydy -zatem w─Öglowodany z┼éo┼╝one, jab┼éko nie sk┼éada si─Ö tylko z cukr├│w prostych (no i te kutyny na sk├│rce). zgodzi┼éam sie, tylko, ┼╝e on chcia┼é przyjecha─ç ze swoj─ů narzyczon─ů!!!!Wiem jak boli ta zakazana mi┼éo┼Ť─ç Nie pakuj sie w to, choCby ci obiecywa┼é z┼éote g├│ry!!Po w pewnym momencie stwierdzi, ze jestes dziurea w jego ┼éodzi i nie pozwalasz mu wype┼éniac jego powo┼éania. W OG├ôLE JEST BRZYDUL─ä. Przeciez nie jest powiedziane, ┼╝e masz wyschn─ů─ç na wi├│r Laida fajne wra┼╝enia w kinie, ja mam w domu 3D i powiem ┼╝e lubi─Ö ogl─ůda─ç, dziewczyny maja tak─ů bajk─Ö o ┼╝├│┼éwiku, tez im si─Ö podoba , ale niezbyt d┼éugo, bo te okulary im spadaja. Aha jeszcze jedno ...studio jest bardzo w clubowym stylu POLECAM!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ajerkoniak!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak dotychczas mamy dwa miejsca we Wrocku gdzie naprawd─Ö smacznie daj─ů je┼Ť─ç. Co moge powiedziec ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam blizn─Ö na ┼éokciu i mi ca┼ékowicie zrobi┼éa si─Ö g┼éadka.Pewnie znikn─Ö┼éa by mi ca┼ékowicie,ale przesta┼éam stosowac dermatix, mam ca┼é─ů tubke i od dzisiaj 2 x dziennie b─Öde smarowa─ç ┼éokiec. [link widoczny dla zalogowanych] itd.
wcale nie musi być brak witamin w organiźmie. Pwtarzam sobie ze jestem silna i coby sie nie dzialo to dam sobie rade . No i jak ja byłam u kontroli to gin przepisała mi Gynazol a dokładnie jest to krem dopochwowy stosowany na jeden raz choć drogi ok 30-40 zł to naprawde pomaga Pozdrawiam ;* pozdrawiam i zyczę zdrówka!!! Poszlam na kibelek po minucie, bo sie balam, sama nie wiem czego?! [link widoczny dla zalogowanych]
jak b─Öd─Ö w ksi─ůgarni to popatrz─Ö na te pozycje. mi na wlosy baaadzo dobrze robie wszekie produkty nawilzajace, np super jest seria biolage z loreala- do kupienia w salonach fryzjerskich albo na allegro. Tylko, ┼╝e ja z tym cz┼éowiekiem jestem szcz─Ö┼Ťliwa, wi─Öc jak mam si─Ö z tym zgodzi─ç? poprzecierane, wygladaja jak ze szmateksu, ja bym takich nie kupila Witam wszystkich u mnie 31kg mniej sama nie mog─Ö w to uwierzy─ç ┼╝e da┼éam rad─Ö a jednak i 70% mojego sukcesu to orbitrek! facet ANI JEST NIENORMALNA Reba McIntyre - The Night The Lights Went Out In Georgia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 41 BDH "ORL╩TA" Strona G│ˇwna -> Zbiˇrki Dru┐yny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin