Forum Forum 41 BDH "ORLTA" Strona Gwna Forum 41 BDH "ORLTA"
www.41bdh.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

ja jestem prawiczkiem ile prawiczek wytrzyma za pierwszym r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 41 BDH "ORLTA" Strona Gwna -> Zbirki Druyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
WIELKI SACHEM IPAWA



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 696
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Mczyzna

PostWysany: Sob 1:03, 05 Kwi 2014    Temat postu: ja jestem prawiczkiem ile prawiczek wytrzyma za pierwszym r

• kapustne (kapusta biała, włoska, kalafior)
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupiłam dzisiaj orbitreka i nie mam pojęcia jak mam na nim ćwiczyć (tzn.
http://www.imdb.com/gallery/mptv/1385/0758_09 95.jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

(071) 3360137 [link widoczny dla zalogowanych] Mogę chyba powspominac i pomyśleć co by było gdyby?
jutro na sciagniecie szwow . a co to za newsy ujawnij coś ?????? . kurcze już nie wiem gdzie szukać tej piosenki normalnie załamka help me ???? ;// [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam dwóch synków (Wojtek i Dobromir), i też nie wiem czy jak dorosną nie będą nam mieli za złe takich imion, ale myślę że nie... cc, karmić mi sie nie udało może z mc. Witajcie! Co prawda na początku zaczynam na najniższym stopniu obciążenia, ale skoro ćwicząc spocę się nie żle to chyba dobrze. Strasznie sie boje, moze nie tyle operacji co mozliwego uzlosliwienia. na wizazu znalazlam cos takiego, ma 5 gwiazdek, czy o to chodzi? Trochę jak South Beach, ale nie boję się zjeść karkówki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no pewnie tylko co to znaczy normalna?
[link widoczny dla zalogowanych]
jest tam tez fryzjer-widziałam e fajnie strzyże! podnoszę....tipsy - jakie dzisiaj?
[link widoczny dla zalogowanych]
przekaże koledze że ,się do czegoś przydał
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wez sie opanuj ! [link widoczny dla zalogowanych] piszcie na forum albo do mnie na maila [link widoczny dla zalogowanych]
W SCM nie czeka się długo bo to prywatna klinika. No ja jestem już 18 dni, od zdejcia aparatu Chodze już bez kuli, bo lekarz kazal mi odstawić kule po 2 tygodniach, a wiec tak zrobiłam A no Olivia widzialysmy się pewnie podaj adres e-mail a Ci wysle sory ze dopiero teraz pisze, ale ostatnio nie miałam dostępu do komputera :/ ponawiam swoje pytanie na recepcji dostaniesz calą listę rzeczy, które potrzebujesz zabrać ze sobą, ale jak chcesz wiedzieć szybciej, to się poświęcę deko, przyda się tez innym paniom: Wspomniał tylko o (jak sam stwierdził - miało istotnej) nadżerce. [link widoczny dla zalogowanych]
Przykładowo na 10 Turków jeden zrobił na mnie nieskazitelne wrażenie. Nie sądzę, żeby można było sprecyzować takie miejsca i okoliczności. Przy okazji zrobilam henne na pietrze wyzej w centrum urody i jestem bardzo zadowolona avalanche12 polecam brylantyne w wosku.Idalna do modelowania włosów suchych i puszących się.Nadaje im ładny połysk i sprawia ze włosy sa mięciutkie.Możesz wypróbować Ja sobie sama zrobilam kolczyk w pepku i mi sie zagoilo dziurka sie nie nadrywa i w ogole moj ukochany kolczyczek ;] bolalo musze przyznac. siemka dziewczyny ja mam kolczyk w pepku juz praiwe 4 lata.powiem wam,ze jak mi przekluwali to nic mnie nie bolalo i potem tez nie.ale oczywiscie jak robi to ktos kto sie na tym zna a nie jakis''ekspert''bo naprawde moze duzo zlego narobic. !!!!!!!!!!!!!!!!!jak ktos zna strone z kręconymi fryzurami to niech da znac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja jade jutro przekłuć pępek...
[link widoczny dla zalogowanych]
Znajoma poleciła mi Dr Piotra Krawczyka w Warszawie ul. Nienajwieksza wprawdzie, ale cwiczenia, ktore robilam wczesniej pare razy w tygodniu (400 brzuszkow - wersja z callanetics) mi nie pomagaly na ta oponke.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli chcesz wysmuklić brzuch i pozbyć się tkanki tłuszczowej, to trzeba się skupić na głębokich mięśniech brzucha i , zamiast pompować w kółko brzuszki zacząć pracować dolną połową ciała (lekkie wznosy prostych nóg nad podłoże, wznosy nóg ugiętych w kolanach etc.- bez problemu znajdziesz te ćw. [link widoczny dla zalogowanych] jam mam blizne na ramieniu i zachodzi troche nad przed ramie ma ok 15 cm, i mam ją brzydka bo mam bliznowca i podczas operacji wyciagania srub i blachy wytną mi tego bliznowca i zrobia ladny kosmetyczny szew, lekarz nie daje mi gwarancji ze nie bede miala znowu tego bliznowca ale ja mysle ze bedzie ok, po wtedy mialam reke w gipsie i moze dlatego sie tak brzydko zagoilo, no i wlasnie po tej operacji mam chodzic na lasery i smarowac masciami , pierwsze slysze ze nie wolno
Pozdrawiam Zofia Badanie zrobiłam prywatnie i okazało się, ze mam tę zarazę w drogach moczowych. A jeżeli Ty masz duży biust i teraz niszczysz go źle dobranym C, to w przyszłości będziesz miała okropny biust, zgubiony gdzieś pod pachami, rozsmarowany na klatce, czekają Cię bóle pleców, garbienie się. nie,nie,nie ,jak by to było przez NFZ to musi być DARMOCHA,ale powiem szczerze wątpie w refundacje,i cena prywatnego zabiegu to właśnie 300 zł,nie bój żaby Planuję zrobić rezerwację na miesiąc przed wylotem-gdzie najlepiej kupić bilet??? [link widoczny dla zalogowanych]
Chcę mieć stały udział w wykonywanym na mojej twarzy makijażu. Bo to dla nas powstał świat świecą gwiazdy wieje wiatr różowe półsłodkie), Don Mauricio (hiszp.czerwone półsłodkie) J.Michalska, M.Kwiecień - po 89cm powiedziała, ze będą rude, ale zaraz będziemy tonować. Co do Carlo Biani to mam nadzieję, że bedzie ok. Szkoła oferuje przekrój szkoleń o najwyższym standardzie i rozpiętości:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Radzę wszystkim założyć klamrę.
[link widoczny dla zalogowanych]
a swoją drogą słyszałam,że jeśli ktoś choruje na prolaktynemię,to nie da się tego wyleczyć,jedyne co to można obniżyć tymi lekami typu broem itp.po odstawieniu,znów powraca,no szkoda...hmmm
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poważnie zastanawiam się nad kursem na ktróym była sadi. [link widoczny dla zalogowanych] Myk-bzyk Zajączek w kasku.
Polecam A Wy jak na początku dawałyście sobie rade, bo mi to nogi wysiadają tego bym juz chyba nie przezyła ???? Jest Sunny Daisy GRATULACJE [link widoczny dla zalogowanych]
Wielki Tydzień No ale jakby nie było, to forum jest też po to , żeby swoje doświadczenia z salonami DOBROWOLNIE opisywać , dlatego wkurzył mnie mądry tekst \a kogo to obchodzi kobieto\ czy to nie jest bliznowiec (tego nie usuwaj!) Kiedyś mi się nie podobała,tak jak teraz Andżelika i inne Lusesity.Teraz zaczynam się przyzwyczajać Ból brzucha jest normalnym objawem ciąży, choć nie zawsze występuje. Układ rozrodczy kobiety ma taką budowę, że zgina się do tyłu i kładąc tabletkę byle jak napotyka się na ten zakręt i nie można włożyć głębiej. mam nadzieję, że dzisiaj wstałaś z lepszym nastawieniem, takie dni, jak Twoj wczorajszy również i mnie dopadają.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
WIELKI SACHEM IPAWA



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 696
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
Pe: Mczyzna

PostWysany: Sob 1:06, 05 Kwi 2014    Temat postu: poznański wynalazek

i znów co do witamin - nie rozumiem twojego stwierdzenia, że moja uwaga jest pozbawiona sensu.
[link widoczny dla zalogowanych]
i nic!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie no weźcie mnie trzymajcie bo ja juz czytać tego nie mogę. [link widoczny dla zalogowanych] Witam Cie .
Meridia jest moja ostatnią deską ratunku. Jest tam opisane dokladnie co i jak się leczy poprzez oczyszczane dietą warzyno-owocową.Wyniki sa rewelacyjne tylko minusem jest długa kuracja bo powinna trwać 6 tygoni. no coż mo mąz lubi dlugą grę wstepną i pieszczoty oralne , sam stosunek trwa różnie zależy od pozycji , jak jestem na górce to nabieram pędu bo lubię patrzeć jak on stara się powstrzymać wytrysk , Jakbyś zauważyła to te zapytanie było prawie 5 lat temu więc śmiało można powiedzieć że jesteś zamieszana w autopromocje gabinetu Yasoda Okresu nie mam 2 testy wyszly pozytywne dwa dni po terminie @. [link widoczny dla zalogowanych]
śpiewać to ja jestem Chiński Mandaryn wczoraj miałam troszke podwyższone ciśnienie ale wieczorkiem wróciło do normy pije dużo, jem bardzo mało, śpie normalnie jak zawsze ale jak wstaje to nie jestem już taka ospała jak kiedyś Hm... poza tym jeśli je się odpowiednie ilości to nie będzie mowy o tyciu - dlatego to liczenie kcal. Myśle, że bardzo nie zgrzeszyłaś urozmaicając sobie menu jajeczkiem z kromką wasa, 3 małymi jabłkami i 2 kiwi jednak to może niestety troszeczkę zmniejszyć rezultaty.. a co do smingusa, to ja go sobie nigdy nie daruje, i zawsze wszystkich obleje, a co.. Nie wiem czemu kazdy fryzjer maltretuje je wygryza strzepi ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Postanowiłam cały kwiecien się odchudzać.
[link widoczny dla zalogowanych]
(....Rozjaśniaczem rozjaśniać napewno nie bede, nie chce żeby zrobiły mi sie rude!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jam dietetycznie Rano- troszke ciemnego pieczywa (1/2 grahamki) [link widoczny dla zalogowanych] dziękuję bardzo
Iraf- nie pocieszę Cię, bo 15miesięczne dziecko, a raczej jej wychodzące zęby też mogą dać się do wiwatu. Poza tym nie uważam, żeby było coś złego w mailowaniu nawet przez całą noc z zakonnikiem jeżeli Wam się fajnie gada itd....... Jak każda z was pragnę mieć cudną figurę i uśmiechać się do siebie za każdym razem,gdy spojrzę w wystawę sklepową,którą właśnie mijam.Pracowałam fizycznie przez dłuższy okres czasu,ale chcąc spróbować czegoś innego, nowego znalazłam siedzącą, umysłową pracę.Wcześniej nie narzekałam zanadto na swą figurę, wygląd.Pracowałam przez 6 m-cy, siedząc na krześle, za biurkiem i nawet nie zauważyłam jak zaczęłam przybierać na wadze. lodownica ja byłam na giszowcu u pani kasi,jak ktoś nie zna to taka z zieloną grzywka przynajmniej ostatnio miała :-a) ludzi to tam za dużo jak dla mnie,straszny gwar,tragedii nie było ale mój mąż nie padł na kolana,to oznacza ze może być parę tygodni później byłam u Pana Wojtka Nooo i... [link widoczny dla zalogowanych]
siemka trejdowcy.Właśnie skończyłem pracę piję sobie piwko i klikam tu sobie.Zywa ty jedyna tu działasz a reszta to chyba się boi cokolwiek powiedziec o zywcu.U nas w Trade panuje dziwny spokój wszyskich to zaskakuje wręcz przeraża bo zatym mogą stac jakieś zmiany.Kończe już bo potych piwkach zaczyna mi się kręcic w głowie.Po takiej robocie coś się chyba od życia należy?????????.POZDRAWIAM!!!!!!!! Często bowiem bywa, że zagrożenie to jest lekceważone przez oczekujące mamy a także - o zgrozo! witajcie Tokso nie jest wyrokiem dla dziecka, nie ma co martwić się na zapas, choć wiem że to tylko łatwo powiedzieć. w twoim profilu go nie ma. Tym razem rana się zagoiła ale paznokieć odrósł krzywo i teraz wrasta regularnie. Ostatnio powtarzałam sobie, że absolutnie jak dostanę @ nie zrobi to na mnie wrażenia, ale jednak byłam rozczarowana....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

m712 to mam plana.To może razem zaczniemy od poniedziałku.Co ty na to???Bedziemy sie wymieniały doświadczeniami hihihi
[link widoczny dla zalogowanych]
I powiem Ci, ze faktycznie tak bylo:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez cierpie na bezsennosc ;( [link widoczny dla zalogowanych] ale trzeba żyć dalej pozdrawiam kobietki:*
Zabieg miał polegać na wyłyżeczkowaniu rany koło paznokcia (czyli oczyszczeniu) i odcięciu 3 mm paznokcia pionowo od strony wewnętrznej dużego palca. Nie mogę pre - przed + ejakulat) - wydzielina gruczołów opuszkowo-cewkowych, wydobywająca się z penisa podczas pobudzenia seksualnego, pełniąca funkcję naturalnego lubrykantu. Nie łam się, przeciez nie będziesz tam do końca życia siedział. juz siem ecze z tymi bakteriami prawie rok [link widoczny dla zalogowanych]
jak znajdziesz mieszkanie za normalna kase to bedzie dobrze a inaczej to bedziesz w polowie pracowała na mieszkanie ... od zmian w odcinku szyjnym - coś może powodować ucisk na dany nerw i wtedy dzieją się tego typu rzeczy. Wiem, że szczegółowych informacji udzielą mi tu na miejscu, ale idąc tam, chciałabym juz miec mniej więcej jakies rozeznanie - przynajmniej wiedziec o co pytam Zastanawiam się, czy trzeba mieć jakies konkretne kwalifikacje, czy po prostu idę i mówię: Polecam moja fryzjerkę p.Marcelinę, dziewczyna wie co robi, a jakiego koka mi uczesała na sylwestra, majstersztyk! Moim zdaniem Wercia jest brzydka, w technikum mialam nauczycielke wygladajaca identycznie i o takim stylu ubierania sie jak Rosati. dzisiaj byłam w studniu tam gdzie miałam przepity ponieważ pod górną cześcia kolczyka zrobiła mi sie dziura gdzie do połowy wpadała górna kulka co przy wyjmowaniu bola, miałam poprostu spuchnięte i za krótki kolczyk. Cześć dziewczyny.Nie odzywalam się wczoraj,bo leżałam w łóżku i trzęsłam się z zimna.miałam jakiś straszny kryzys.po dwóch dniach przyzwoitych nastąpiły dreszcze,ból głowy i niezdolnośc do wykonania żadnego ruchu.dobrze,że była sobota,bo do pracy to by mnie chyba na naszach nieśli.już niby podjęłam decyzję,że przestaję brać,ale dzisiaj weszłam na wagę i 1 kg mniej oraz tu i ówdzie mniej po 1 lub 1/2 centymetra.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

o innych krajach tez myslalam tylko o jakich...
[link widoczny dla zalogowanych]
:* ale mówie wam, ze sie goi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie w rodzinie wszystkie kobiety zacynały przekwitac bardzo wczesnie. [link widoczny dla zalogowanych] Najlepszym sposobem żeby się o efektach przekonać jest praktyka.Nie musisz robić więcej niż 10 dni,to nie jest konieczne
Tylko na poczatku mozesz miec z tym problemy ale to kwestia wprawy tusz sie juz niestety skonczyl jakis czas temu, ale teraz uzywam tego grzebyka do rozczesywania rzes Co jak co , ale zaczynałam odchudzać się wiele razy ale nie doszłam do celu.Tym razem chce aby było inaczej. Pozdrawiam To świnstwo moez i długo sie trzyma, ale strasznie się wzera i obciąża moje włosy. ja też sie nad tym zastanawiałam, ale póki co nadal tu jestem. [link widoczny dla zalogowanych]
Racja ten facet gra na gitarze. Tpau-china in you hand Jeśli chodzi o herbatke to stosuje ją już 2 tydzień... boję się też, że dlatego teraz dieta mi nie działa, bo za pierwszym razem zawsze jest najlepszy efekt... Tu kupiłem boje sie tego chirurga strasznie i jestem malo odporna na bol juz nie wiem jak sobie pomoc... Buziaki!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 41 BDH "ORLTA" Strona Gwna -> Zbirki Druyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin