Forum Forum 41 BDH "ORL╩TA" Strona G│ˇwna Forum 41 BDH "ORL╩TA"
www.41bdh.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Efekt- super .

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 41 BDH "ORL╩TA" Strona G│ˇwna -> Zbiˇrki Dru┐yny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
WIELKI SACHEM IPAWA



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 696
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Czw 10:37, 10 Kwi 2014    Temat postu: Efekt- super .

zostawa je takie, jakie sa?
[link widoczny dla zalogowanych]
No a poza samym kursem czy szkoleniem nic tyle nie da co praktyka!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi─Öki za info Skazaniec.
[link widoczny dla zalogowanych]
U nas powolutku, jak i Wasze - dziewczyny rosn─ů Jeszcze s─ů z niani─ů, do ko┼äca sierpnia, od wrze┼Ťnia do przedszkola....
[link widoczny dla zalogowanych]
Kasia Bujakiewicz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zreszt─ů odk─ůd jeste┼Ťmy razem wszystko jest wsp├│lne mieszkanie, samoch├│d , pieni─ůdze, nawet dzieci [link widoczny dla zalogowanych] ale nie o tym mowa...
wali─ç do kompa to mo┼╝e nastolatek albo facet bez sta┼éego zwi─ůzku, Mnie tylko ciekawi czy jakie┼Ť kamienie ka┼éowe ze mnie kiedy┼Ť wyjd─ů czy ich nie mam po prostu. i zacz─Öto energicznie przeszukiwa─ç w celu wynalezienia pi┼╝amy oraz mojego r─Öcznika i lewatywy. : - w skali 0 - 100 (rosn─ůcej) jak bardzo lubisz siebie, swoje ┼╝ycie? [link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Ökuj─Ö Delfin- umm czekam z niecierpliwo┼Ťci─ů Pozdrawiam ┼╝ycz─Ö mi┼éego dnia Ale firma ta ma te┼╝ kosmetyki na cellulit. Kupowalas meridie??jesli tak to w jakiej cenie??? Hej lato to biel i blekit.czasem w proywach jakies odmiany bladych zielenia to chyba dlatego ze kocham morze 5875659 lub prosze o kontakt inne dziewczyny ktore mialy robione piersi u tego doktora schud┼éam juz 3 kg (tak,tak wiem,┼╝e woda)
Zaczyna┼éam od 106,2 kg i nAJWI─śCEJ SPAD┼üO W PIERWSZYM TYGODNIU, teraz mam zast├│j.
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.allegro.pl/item170393609_orbitrek_ gigant_firmowy_bremshey_orbit_.htm
chcia┼éabym mie─ç mniejszy, czasem si─Ö odchudzam,widz─Ö,┼╝e malej─ů,ale p├│┼║niej jem i jem i zn├│w wydaj─ů mi si─Ö wi─Öksze.
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.hot.jpg.pl/zdjecie/134388/moje_jad ra.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Denerwowało mnie zaczerwienienie i wogóle...
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pocz─ůtku mia┼éam pewne obawy, bo nie potrafi─Ö p┼éywa─ç i by┼éam sceptycznie nastawiona do tego typu formy aktywno┼Ťci, ale teraz mog─Ö potwierdzi─ç, ┼╝e to rewelacyjne rozwi─ůzanie dla os├│b chc─ůcych poprawi─ç nie tylko kondycj─Ö, ale r├│wnie┼╝ i sylwetk─Ö - woda wszystko wyci─ůgnie hehe. Na kartoniku te┼╝ jest taki sam znak jak na kapsu┼éce.
Dlatego liczy si─Ö dla mnie cena.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Podstawa to dieta areoby i cos na brzuszek i nie ma bata efekty murowane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ryszard Rynkowski Wypijmy za błędy [link widoczny dla zalogowanych] Poza tym nic nie da się z tym zrobić.
Nie puszcz─Ö si─Ö deski i koniec. nie mogli jej pomoc bo tam przelamuja ten strach wlasnie z udzialem ptasznikow - a tych ona sie tez nie boi... Witajcie, wspania┼éy pomys┼é,podpisuj─Ö si─Ö pod nim dwoma r─Ökami i dwoma nogami!! co do laktatora mia┼éam r─Öczny medela ale da┼éo sie go podl─ůczyc do elektrycznego i tak robi┼éam w szpitalu , butelki wyparza┼éam w garnku , a podgrzewacza nie trzeba mi by┼éo wode gotowa┼éam i wlewa┼éam do termosu tak ┼╝eby by┼éa zawsze gor─ůca a w butelki wlewa┼éam ┼╝eby przestyg┼éa potem mia┼éam gotow─ů mieszank─Ö na raz dwa . Faniia! [link widoczny dla zalogowanych]
(dziurka nie zarosla) ale teraz nosze te pare dni I strasznir mam zaczerwieniony.i pobolewa mnie I strasznie ropieje od dolu. No chyba ze dla kogos jest to szczescie. Milego wieczoru ma rzeczywiscie za duza glowe i twarz w porownaniu do ciala. grapka mozesz podac gg? M─ů┼╝ jej akurat by┼é gdzie┼Ť daleko, w ka┼╝dym razie dojecha┼é akurat na 2 faz─Ö porodu. Melduj─Ö si─Ö U mnie pada ale przelotnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy ja Go wyzwałem???
A ty jaka┼Ť niepe┼énosprytna umys┼éowo jeste┼Ť, ┼╝e odpowiadasz ludziom, kt├│rzy dyskutowali tu sze┼Ť─ç lat temu ?
hej Go┼Ťciu,
Znam pewnego Ks.

jak to pozna─ç czy b─Öda rosnac po danych tabletkach czy nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
No to jakie koszty ponosz─ů ,mo┼╝e to ┼╝e musz─ů znale┼║─ç kogo┼Ť na zast─Öpstwo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tak, jestem chora na bulimi─Ö, a skoro jestem chora musz─Ö si─Ö wyleczy─ç. [link widoczny dla zalogowanych] widziala ze bylam nieco spieta i pewnie dlatego non stop gadala o roznych pie**olach ..
Ja te┼╝ s┼éysza┼éam bardzo r├│┼╝nne opinie o tej diecie,ale my┼Ťl─Ö,┼╝e je┼╝eli przez jakis czas zrezygnuj─Ö z owoc├│w ,mleka i produkt├│w m─ůcznych,to nic mi si─Ö zie stanie JE┼╗ELI TW├ôJ LEKARZ NIE KIERUJE CI─ś NA TAKIE BADANIA TO ZNACZY ┼╗E JEST WSZYSTKO NAPEWNO W PORZ─äDKU,BO M├ôJ MIA┼ü PODEJRZENIA DLATEGO TAM MNIE SKIEROWA┼ü.JA TAK JAK TY SI─ś ZASTANAWIAM NAD ┼ü├ô┼╗ECZKAMI,ALE TE┼╗ KUPI─ś ODRAZU DWA.NA TEJ STRONIE JESZCZE NIE BY┼üAM ALE ZARAZ SPRAWDZ─ś,DZI─śKI PA ktory wziac pierwszy i po jakiej przerwe wzi─ů─ç nastepny? nie chodzi o takie co┼Ť jak m├│wisz bo nawet w swoim biustonoszu dobiegn do autobusu i nic mi nie wycleci ale chodzi o normalne bieganie...wyliczy┼éam si─Ö i wysz┼éo mi 70 I - pierwszy raz jak ┼╝yj─Ö s┼éysz─Ö o takim rozmiarze a poza tym je┼Ťli w og├│le takie s─ů to musia┼éa bym za niego ze st├│w─Ö wybuli─ç bo na pewno maj─ů takie tylko jakie┼Ť liczace si─Ö marki... b┼éagam pom├│┼╝cie !! [link widoczny dla zalogowanych]
to wspaniale bardzo si─Ö ciesz─Ö czyli czeka┼éa┼Ť od stycznia od uwag OWM o ile dobrze pami─Ötam ?? Doskonala obs┼éuga piekny wystr├│j i przedewszystkim profesjonalizm Pana Tomasza. Odrazu po zabiegu wzie┼éam 2 apapy i 1 przed snem. Dzi─Öki Agnissa - fajna dieta, poczytam jeszcze o niej i mo┼╝e spr├│buj─Ö Ja gor─ůco polecam Pani─ů Anie(taka szczupla m┼éoda dziewczyna) z salonu Elaja na wzg├│rzach jest bardzo dok┼éadna aczkolwiek kosmetyki jakie tam maja, ┼╝adna rewelacja no ale co sie dziwi─ç przy takich niskich cenach W gruncie rzeczy tylko to sie liczy! ______________________________________________________www.aleksandrawajnert.blogspot.com
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupiłam wspomagacze i do tego dieta p.t.
mam falowane wlosy!
[link widoczny dla zalogowanych]
Wczorajszy dzień to koszmar.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz wróciła do Polski, żeby sprawdzić, co się dzieje w wakacje nad Bałtykiem.

Mam wra┼╝enie ┼╝e s─ů to troche monotonne ─çwiczenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do Moniula30 - ja mam 1ml.
Mia┼éam dzi┼Ť w nocy skurcze- oczywi┼Ťcie nieregularne wi─Öc bez paniki , ale..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny...
Devy co ty pie**olisz o jaki┼Ť kodeksach rodzinnych itp.
Tylko sobie tak mysle ze to co mi proponujesz jest zupełnie sprzeczne z tym o czym Wy sobie rozmawiacie milego wieczorka i milej imprezki
[link widoczny dla zalogowanych]
W moim mie┼Ťcie tj Ruda ┼Ül─ůska maj─ů dosy─ç niskie ceny, rewelacyjn─ů, kompetentn─ů i mi┼é─ů obs┼éug─Ö.
plissssss....nie piszcie Jej ┼╝e jest fajnie i ┼╝e jest oki,i ┼╝e taka nadwaga jest fajna, i w og├│le...bo jesli jest tak fajnie to postawcie sie w Jej sytuacji....i ju┼╝ tak fajnie napewno nie bedzie

Tylko o ciebie zalezy czy ono nadal bedzie nedzne czy bogote. [link widoczny dla zalogowanych] POzdrawiam:*
kama,waty z kamforkiem si─Ö ju┼╝ nie pcha do ucha ,nie wolno !! ja mia┼éam teraz cytologie, ale lekarka m├│wi ┼╝e mam ma┼é─ů nadzerk─Ö i strasznie si─Ö boje. Troch─Ö sie wystraszy┼éam, ale wreszcie w jednym salonie fryzjerka powiedzia┼éa, ┼╝e w┼éosy owszem, zniszcz─ů si─Ö, ale nie wypadn─ů no i podj─Ö┼éa si─Ö tego zadania najpierw po┼éo┼╝y┼éa rozjasniacz, o ile dobrze pamietam to chyba taki co rozja┼Ťnia o 12 ton├│w, ale nie jestem pewna. Kto by sie nie obrazyl. tez zalezy od organizmu. [link widoczny dla zalogowanych]
od niedawna robi─Ö paznokcie ┼╝elowe... A co do pediatry dla maluszka. w allegro wpisa┼éem penis i wyskoczy gdzies tam ta ma┼Ť─ç. pozdrawiam. Dobre kursy z koloryzacji i strzy┼╝e┼ä. Ja zawsze jestem Od wczoraj powr├│ci┼éy silne b├│le brzucha, najbardziej intensywne s─ů wieczorem, krwawie┼ä, ani plamie┼ä odpuka─ç nie mia┼éam ani razu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedyna rad─ů jak─ů mog─Ö udzielic to taka ┼╝e trzeba chodzic do takich salon├│w gdzie jest du┼╝o ludzi, a nie dyplom├│w na ┼Ťcianach, bo to jest dla mnie wytyczna do sukcesu.
[link widoczny dla zalogowanych]
akurat nie by┼éo m─Öza w domu- a on jest pogromc─ůmoim prywatnym paj─ůk├│w( nawet tych tycich)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mamcia si─Ö ucieszy


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 41 BDH "ORL╩TA" Strona G│ˇwna -> Zbiˇrki Dru┐yny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin